MENINGER:
 LESERBREV:
  Brynjulf Owren: Tidskrifter og papirforbruk
  Ivar A. Bjørgen: Retten til arbeid. Tanker omkring Brevik-saken
  Rigmor Austgulen: Morsmelk – over og ut?
  Soilikki Vettenranta: JULEGAVE MED BISMAK
  Odd W. Andersen: Smelting i Antarktis
  Berit Kjeldstad og Mads Nygård: ”Mens vi venter på NTNU”
  Allan Krill: For mappa mi
  Greta Aune Jotun: Jøder og arabere, hvem okkuperer hva?
  Bjørn K Alsberg: Å koke suppe på en spiker
  Bjørnar T Kvernevik: Svar: Læresteder i klemme
 

  NYHETSKLIPP
  Stempling: Tromsø innfører ikke
  Sett denne ørnen før?
  Fant jernalderens “missing link”
  130 universitetsansatte kan miste jobben
  Nytt forskningssenter for stamceller
  Skriver Svalbardbok
  Ny mastergrad i bærekraftig arkitektur
  To nye erstatningssaker
  Jerusalem Post: Boikottforslag vekker internasjonal fordømmelse
 

  BILDESERIER
  Immatrikuleringen 2009
  Festmøtet 2009
  Kreator 09
  Bildesymfoni
  Finanskrisen i pepperdeig
  Rocke-Pelle, Rocke-Olsen, swingskjørt og kvinnelige forelesere
  Badekarpadling 2008
  Karrieredagen 2008: Mett på twist
  Immatrikulering 2008
  Shell Eco-Marathon
  Se alle bildeseriene

 REDAKSJONEN:
Tips oss på:
tips@universitetsavisa.no

Ansvarlig redaktør:
Tore Oksholen

Kildehenvisning må benyttes ved kopiering av alt innhold fra dette nettstedet.
Avisas retningslinjer og redaksjon

 

Kartlegging av NTNUs markedsføring (21.8.01)

I disse dager blir alle nye studenter bedt om å fylle ut et spørreskjema om hva som har påvirket deres valg av NTNU som studiested.

Det er første gang det foretas en slik undersøkelse av NTNUs markedsføringsstrategi. Hvilken markedsføringskanal fungerer best mot de unge? Er det skolebesøk, utdanningsmesser, annonsering eller brosjyrer? Resultatene fra undersøkelsen skal benyttes for å tilpasse rekrutteringsarbeidet mot studentene som skal lokkes til universitetet i årene som kommer. Førsteamanuensis Berit Skog ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap er prosjektleder, og undersøkelsen gjennomføres av analyse- og rådgivningsfirmaet Sentio. Det er Studieavdelingen ved NTNU som står bak undersøkelsen.

Alle nye studenter ønskes velkommen til NTNU gjennom et brev fra Studiedirektøren, der de blir bedt om å delta i undersøkelsen. I brevet er det en link til en adresse på nettet, der de finner skjemaet som skal fylles ut.


Les mer om undersøkelsen på Studieavdelingens nettsider.