MENINGER:
 LESERBREV:
  Brynjulf Owren: Tidskrifter og papirforbruk
  Ivar A. Bjørgen: Retten til arbeid. Tanker omkring Brevik-saken
  Rigmor Austgulen: Morsmelk – over og ut?
  Soilikki Vettenranta: JULEGAVE MED BISMAK
  Odd W. Andersen: Smelting i Antarktis
  Berit Kjeldstad og Mads Nygård: ”Mens vi venter på NTNU”
  Allan Krill: For mappa mi
  Greta Aune Jotun: Jøder og arabere, hvem okkuperer hva?
  Bjørn K Alsberg: Å koke suppe på en spiker
  Bjørnar T Kvernevik: Svar: Læresteder i klemme
 

  NYHETSKLIPP
  Stempling: Tromsø innfører ikke
  Sett denne ørnen før?
  Fant jernalderens “missing link”
  130 universitetsansatte kan miste jobben
  Nytt forskningssenter for stamceller
  Skriver Svalbardbok
  Ny mastergrad i bærekraftig arkitektur
  To nye erstatningssaker
  Jerusalem Post: Boikottforslag vekker internasjonal fordømmelse
 

  BILDESERIER
  Immatrikuleringen 2009
  Festmøtet 2009
  Kreator 09
  Bildesymfoni
  Finanskrisen i pepperdeig
  Rocke-Pelle, Rocke-Olsen, swingskjørt og kvinnelige forelesere
  Badekarpadling 2008
  Karrieredagen 2008: Mett på twist
  Immatrikulering 2008
  Shell Eco-Marathon
  Se alle bildeseriene

 REDAKSJONEN:
Tips oss på:
tips@universitetsavisa.no

Ansvarlig redaktør:
Tore Oksholen

Kildehenvisning må benyttes ved kopiering av alt innhold fra dette nettstedet.
Avisas retningslinjer og redaksjon

 

Ubeden gjest på Dragvoll (14.11.01)

teater.jpg

Ei sprøytenarkoman jente har brote seg inn i det aller heilagste. Kva vert det av henne? Gunnhild og Karl Ruben (biletet), på andre semester grunnfag, granskar sitt innerste.

Vi er på Studiescena. Gunnhild Skredal og Karl Ruben Weseth spelar førestellinga "Ubuden gjest", fritt etter manus av Nina Walsø. Saman med Naette Moldvær, Maria Olaisen, Alf Ragnar Sand og instruktør Janna Bratli set dei opp førestellinga som ein del av eksamen ved Drama/Teater grunnfag. Dei er ein av fleire grupper som har spela slike førestellingar denne veka. Torsdag er eksamensdagen. Det er nå det gjeld.

Oppsettinga er resultat av ein seks vekers produksjonsperiode. Det er heile dette arbeidet som vert vurdert ved eksamen, fortel fagleg ansvarleg, førstelektor Vigdis Aune.

- Det er sjølve teaterproduksjonen som er vår næraste læringsmodell, og det er denne som vert evaluert, seier ho.

Teori og praksis
Aune poengterer kor viktig det er at studentane får erfaring med å kombinere teori og praksis. Derfor er andresemesteret deira organisert slik at dei først får seks veker med førelesingar, før dei startar på den like lange produksjonsperioden.

- Val av manus; regikonsept; sceneløysingar og meir til: Dette vert samla i ein produksjonsrapport som legg grunnlaget for evalueringa, seier Vigdis Aune.

Ved sida av Aune har Ellen Gjervan, Gunnar Fretheim og Edvard Rønning teke del i den faglege tilrettelegginga.

Av Tore Oksholen