MENINGER:
 LESERBREV:
  Brynjulf Owren: Tidskrifter og papirforbruk
  Ivar A. Bjørgen: Retten til arbeid. Tanker omkring Brevik-saken
  Rigmor Austgulen: Morsmelk – over og ut?
  Soilikki Vettenranta: JULEGAVE MED BISMAK
  Odd W. Andersen: Smelting i Antarktis
  Berit Kjeldstad og Mads Nygård: ”Mens vi venter på NTNU”
  Allan Krill: For mappa mi
  Greta Aune Jotun: Jøder og arabere, hvem okkuperer hva?
  Bjørn K Alsberg: Å koke suppe på en spiker
  Bjørnar T Kvernevik: Svar: Læresteder i klemme
 

  NYHETSKLIPP
  Stempling: Tromsø innfører ikke
  Sett denne ørnen før?
  Fant jernalderens “missing link”
  130 universitetsansatte kan miste jobben
  Nytt forskningssenter for stamceller
  Skriver Svalbardbok
  Ny mastergrad i bærekraftig arkitektur
  To nye erstatningssaker
  Jerusalem Post: Boikottforslag vekker internasjonal fordømmelse
 

  BILDESERIER
  Immatrikuleringen 2009
  Festmøtet 2009
  Kreator 09
  Bildesymfoni
  Finanskrisen i pepperdeig
  Rocke-Pelle, Rocke-Olsen, swingskjørt og kvinnelige forelesere
  Badekarpadling 2008
  Karrieredagen 2008: Mett på twist
  Immatrikulering 2008
  Shell Eco-Marathon
  Se alle bildeseriene

 REDAKSJONEN:
Tips oss på:
tips@universitetsavisa.no

Ansvarlig redaktør:
Tore Oksholen

Kildehenvisning må benyttes ved kopiering av alt innhold fra dette nettstedet.
Avisas retningslinjer og redaksjon

 

Master i helsevitskap opna (3.9.02)

Tøssebro1.gif
– Pedagogikken veks fram i studentgruppene. Det er her læringa vert til, seier professor Jan Tøssebro.

For første gong i Norge er ei eiga topputdanning i samfunnsvitskap og medisin opna. – Mastergraden skal gi nye pedagogiske utfordringar. Det sa dagleg leiar ved Institutt for sosialt arbeid og helsevitskap, professor Jan Tøssebro.

Det nye studiet vart offisielt opna i går, måndag, med dekanar og rektor til stades.

Mange har vist interesse for det nye studiet. Av i alt 93 søkarar blei 20 tatt opp denne hausten.

Rekruttering
Målet med mastergradstudiet er mellom anna å sette helse, helsearbeid og omsorg inn i eit samfunnsvitskapleg perspektiv. Slik skal ein fremje rekruttering og utdanning av forskarar og undervisningspersonale innan helse.

Den nye mastergraden er ein av dei første etter Kvalitetsreformen. Den er resultat av eit samarbeid mellom Det medisinske fakultet og Fakultet for samfunnsvitskap og teknologileiing. Vertsinstitutt for udanninga er Institutt for sosialt arbeid og helsevitskap.

Professor Tøssebro nytta høvet til å snakke om dei pedagogiske utfordringane graden byr på.

– Eg vil minne om at mykje av pedagogikken veks fram i studentgruppene. Det er her læringa vert til, sa han.

Av Tore Oksholen