LESERBREV Tor G. Syvertsen: Nytt slagord?
(10.7.08, 23:41)
Etter sommerens store demonstrasjon av NTNUs enorme midler til reklame, vil jeg foreslå at man skifter slagord til: "DET SLØSENDE UNIVERSITET".
I Universitetsavisa har spalten SKREVET OM NTNU hatt dette innhold i TRE måneder:
"Pga en feil har denne boksen ikke noe innhold nå."
Det er antakelig en banal feil som kan fikses på et kvarter, men siden alle ressurser nå går til å støtte TV2 i Tour de France forstår jeg at man ikke klarer å fikse en elementær feil i intern informasjon.
Sutring om dårlig finansiering bør det bli slutt på når Pave Torbjørn og hans hoff kan holde seg med slike eksesser som vi opplever hver dag på TV2.
Hvor mange titalls millioner koster dette NTNU, mens den ordinære undervisningen knapt har midler til forelesninger og sensur???
Professor Tor G. Syvertsen
Institutt for konstruksjonsteknikk
PS: Informasjonsavdelingen er vel i ferd med å bli NTNUs største enhet foruten "rektors stab"? |