MENINGER:
 LESERBREV:
  Brynjulf Owren: Tidskrifter og papirforbruk
  Ivar A. Bjørgen: Retten til arbeid. Tanker omkring Brevik-saken
  Rigmor Austgulen: Morsmelk – over og ut?
  Soilikki Vettenranta: JULEGAVE MED BISMAK
  Odd W. Andersen: Smelting i Antarktis
  Berit Kjeldstad og Mads Nygård: ”Mens vi venter på NTNU”
  Allan Krill: For mappa mi
  Greta Aune Jotun: Jøder og arabere, hvem okkuperer hva?
  Bjørn K Alsberg: Å koke suppe på en spiker
  Bjørnar T Kvernevik: Svar: Læresteder i klemme
 

  NYHETSKLIPP
  Stempling: Tromsø innfører ikke
  Sett denne ørnen før?
  Fant jernalderens “missing link”
  130 universitetsansatte kan miste jobben
  Nytt forskningssenter for stamceller
  Skriver Svalbardbok
  Ny mastergrad i bærekraftig arkitektur
  To nye erstatningssaker
  Jerusalem Post: Boikottforslag vekker internasjonal fordømmelse
 

  BILDESERIER
  Immatrikuleringen 2009
  Festmøtet 2009
  Kreator 09
  Bildesymfoni
  Finanskrisen i pepperdeig
  Rocke-Pelle, Rocke-Olsen, swingskjørt og kvinnelige forelesere
  Badekarpadling 2008
  Karrieredagen 2008: Mett på twist
  Immatrikulering 2008
  Shell Eco-Marathon
  Se alle bildeseriene

 REDAKSJONEN:
Tips oss på:
tips@universitetsavisa.no

Ansvarlig redaktør:
Tore Oksholen

Kildehenvisning må benyttes ved kopiering av alt innhold fra dette nettstedet.
Avisas retningslinjer og redaksjon

 

LESERBREV

Ove Kr. Haugaløkken: Undervisning, læring og ledelse (11.2.09, 09:14)

Eg har ofte hatt glede av Tor G. Syvertsens uredde røyst i denne spalten når han peikar på at utfordringane for NTNU kan oppfattast særs ulikt, avhengig av kvar i organisasjonen ein arbeider. I dagens innlegg, der han harsellerer over bruken av begrepet "undervisningsledelse" synes eg likevel han tar vel hardt i. Eg har lese Rektors blogg om Utdanningskvalitet og undervisningsledelse på Rørosmøtet, og finn lite der som fortener karakteristikken tåketale. Generelt meiner eg Rektors tiltak med å skrive eigen blogg er eit både heiderleg og godt forsøk på kommunikasjon med tilsette og studentar. Når det gjeld forståinga av begrepet undervisningsledelse, kan eg vise til ei lettlese innføringsbok som studentane innan profesjonsutdanninga for lærarar ved NTNU brukar: I boka "Kvalitetsskolen" av Terje Ogden, Gyldendal Akademisk 2004, finst eit kapittel som både definerer begrepet, og som refererer aktuell forskning på området "undervisnings- og læringsledelse".

Eg oppfattar det slik at når Rektor brukar dette begrepet, er det heilt i tråd med NTNU sin strategi for å utvikle og forbetre undervisningsformene og arbeidsmåtane ved NTNU. Slik sett set eg også pris på at det vart brukt tid på temaet på Røros-møtet. Det er også positivt at både Rektor og Innsida har fyldig omtale av det som skjedde på Røros, slik at vi som ikkje var der kan få eit innsyn. På Innsida finn ein også ein presentasjon som vart gitt av Berit Kjeldstad ved Institutt for fysikk. Der tar ho opp utfordringane med undervinsingsledelse sett frå ein innstituttleiar sin ståstad. Det er ikkje mykje tåketale å spore her heller.

Ove Kr. Haugaløkken

 
 
    
 SEND INN LESERBREV TIL
 REDAKSJONEN >>>
 
 FLERE LESERBREV:
Brynjulf Owren: Tidskrifter og papirforbruk (19.1 2010)
 
Ivar A. Bjørgen: Retten til arbeid. Tanker omkring Brevik-saken (15.1 2010)
 
Rigmor Austgulen: Morsmelk – over og ut? (13.1 2010)
 
Soilikki Vettenranta: JULEGAVE MED BISMAK (30.12 2009)
 
Odd W. Andersen: Smelting i Antarktis (21.12 2009)
 
Berit Kjeldstad og Mads Nygård: ”Mens vi venter på NTNU” (15.12 2009)
 
Greta Aune Jotun: Jøder og arabere, hvem okkuperer hva? (10.12 2009)
 
Bjørn K Alsberg: Å koke suppe på en spiker (10.12 2009)
  Allan Krill: For mappa mi (14.12 2009)
 
Per Carlsen: Læresteder i klemme (7.12 2009)
  Bjørnar T Kvernevik: Svar: Læresteder i klemme (9.12 2009)
 
Odd W. Andersen: Saltkraftverk (30.11 2009)
 
Arkiv